tisdag 4 oktober 2011

kanelbullensdag


Fina Helena hugger in på bullen


Lille Dino ville väldigt gärna smaka


Min lilla prins satt med och myste i solen

Idag har vart en jättehärlig dag, solen har lyst på oss och jag har träffat många fina personer!
Sen är det ju en av de bästaste dagarna på året, nämligen KANELBULLENSDAG! åh jag kan nog äta hur många som helst om ingen stoppar mig...
De är ju bara för ljuvligt underbart goda!
När vi vaknade hade vi inga planer för dagen men sen så rullade det igång...
Vi prata med Helena och planerade in en promenad på förmiddagen, helt ljuvligt, sen ännu bättre att hon hade med sig stora mumsiga kanelbullar, så jag fixa med lite te, sen gick vi på promenad och hitta en fin plats att fika samt mysa på. Det är livskvalitet det, fin vän, sol, kanelbulle, å såklart våra små killar... ja ska jag fortsätta eller förstår ni vad jag menar ;)
Tyvärr sussade lille Elliot i vagnen hela tiden så där blev inte mycket till gos idag.. men nästa gång då tar jag igen det lillkillen!

Sen efter denna mysiga promenad var det dags att färdas in till stan för att träffa våra mysiga kompisar, Caroline och busfröt Liam som vi bokat dejt på leklandet.
Var första gången vi var där, jag kan förstå varför barn tycker det är så skoj, va mycket roligt det fanns där! (glömde dock kameran hemma... )
Efter mycket bus och lek samt en och annan kram och puss från Liam,
så tog vi en paus så vi kunde fika för att stilla våra hungriga magar. Underbar dag helt enkelt!!

Vilken lycka man har som har så underbara vänner!! ni gör mig lycklig!!

Nu dags för lite mat innan det bär av på fotokursen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar