tisdag 11 oktober 2011

göteborg

Jossan och W på fiket

Idag har W och jag åkt till göteborg för att träffa underbara Josefine även kallad Jossan!
Hon är en fin vän jag haft äran att känna i många år och vi har fortfarande lika roligt ihop.
Så igår kväll blev det bestämt att vi drar upp för ett kort besök, supermysigt!
Det var första gången W fick åka tåg, väldigt underligt det låter, skakar, sitter massa folk och tittar på en, men resorna gick kanon, härliga unge!
Fråga inte mig hur många han lyckades charma på resan upp...
Väl uppe i gbg strosa vi runt och kikade mest på saker både inne och ute, vad man önskar att man hade haft lite mer pengar ibland, för ack va mycket fint det finns till de små liven!


W är laddad för en sväng på stan, oj va mycket det fanns att titta på, å smaka på....
var en väldigt nöjd liten kille!

Vi träffade även några mysiga små hundar i en barnaffär, de var han helt sålda på, som han skratta.


De här fina presenterna fick W av fina Jossan!
Mumsiga att tugga på ;)

Väl hemma igen, är vi båda trötta efter en väldigt mysig dag, W sover och jag laddar mina batterier inför fotokursen ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar