torsdag 6 oktober 2011

galtabäckshamn





Idag tog jag och lillkillen oss ned till Galtabäckshamn för att ta oss en promenad i blåsten.
Där sprang vi även på Williams farfar som skulle kolla till sina saker, alltid mysigt att spontant träffa någon man känner!
Kameran fick vi med oss för att fota lite, men jag hade hoppats på fina vågor men de stannade längre ut på piren där väggarna tog emot den, så längst in så skvalpade det bara lite lätt... inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men men.

Senare idag bär det av till "friskis och svettis" ska börja träna där igen, har inte rört mig sen jag typ blev gravid så jag har en del flås att arbeta igång igen!
Jag vet hur det kommer att bli, högröd i ansiktet, flås efter någon minut, döende när passet är över men fasen va skönt det ska bli!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar